maanantai 26. elokuuta 2013

Rauhallisemmat lakkaukset

Välillä munkin kynsille löytää tiensä hillityt ja rauhalliset lakkaukset :D Siis vaan välillä, oonhan mä kyllä aikalailla kirkkaiden värien ystävä. Mutta kuitenkin tuolla testaamattomien lakkojen laatikosta otin ihan randomina lakan silmät kiinni ja käteen osui L'Oréal 116 Creamy Angora lakka. Lakkaa tarvitsi laittaa sen kolme kerrosta jotta kynsirajaa ei erottanut. Koristelu olikin sitten sellainen mikä tuotti hieman päänvaivaa. Päädyin jälleen selaamaan mun laatta valikoimaa. En oikeesti ees muistanu että mulla oli tämä laatta olemassakaan. Kyseessä on siis Pretty.fi verkkokaupasta ostettu Nails World Supersize Stamping Image Plate 2 kuvalaatta. On sen verran kookkaampi kuin xl-laatat etten voi säilyttää sitä samassa paikassa.
No kuitenkin päädyin kynnenkärki leimaan joka oli vähän leveämpi versio kun muut mun kärkileimat. Näihin tää kyllä sopi mun mielestä ihan kivasti.



Leimaukseen käytin jälleen mun luotto valkoista leimauslakkaa, eli Konadin Whiteä.

6 kommenttia:

  1. Hienot! Mä en ikinä osaa kohdistaa noita ranskisleimoja oikein, niin ne on aina ihan vinossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei noikaan ihan suoraan tulleet :D Mutta ihan suht asiallisesti onnistuivat, vastaavia vähän leveempiä ranskisleimoja vois kyl useemminki käyttää :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)