perjantai 16. elokuuta 2013

W7 Lava Flow

Testaamattomien lakkojen laatikosta mun nuorempi jäppinen mulle valitsi tämän. W7 Lava Flow lakan olen saanut kaupan päälle Mimax:ilta tilauksen yhteydessä. Mä en oo mikään "voileipä" lakkauksien ylin ystävä, ihan niihin perinteisiin kerroksittain tehtäviin mulla ei oikeen kärsivällisyys riitä. Mutta tää lakka on oikein hyvä vippas konsti saada lähes sama lopputulos aikaiseksi :)
Lakassa on mustia ja kirkkaan punaisia glittereitä maitomaisessa pohjalakassa. Kynsillä on kaksi kerrosta lakkaa. Kärjissä tuollaiset pienehköt tähti kynsitarrat joissa on myös pieniä strasseja. Liimautuivat oikein hyvin eikä lähteneet irvistelemään vaikka päälle laitoinkin pikakuivattajaa (yleensähän se aiheuttaa kynsitarrojen reunoille kärpistymistä ja törröttämistä).





Helpot kynnet siis tehdä :) Ja oon muutenkin tykännyt W7 lakkojen koostumuksesta ja hinnoista :)

2 kommenttia:

  1. Nää näyttää ihan LU:n Doris keksien täytteeltä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No niimpäs näyttääkin :) En ookkaan aikoihin niitä keksejä syöny, vaikka tosi hyviä ovatkin :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)