keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Muutoksia... lävistys, tatuointi ja hiusten väri.

Jotenkin tässä on ollut eräänlaista muutos vimmaa ilmassa pidemmän aikaa. Viime kuussa kävin vihdoin laitattamassa itselleni kulmaan lävistyksen Saya's Corner:issa, johan olin sitäkin melkein vuoden miettinyt. Se olikin sitten ihan älyttömän nopea juttu. Kipiää ei käyny juur lainkaan :) Komian mustelman kyllä silmään sain ja senkin kolmen päivän viiveellä, mut hei mulle tulee niitä muutenkin tosi helpolla. Lävistys on parantunut todella hienosti eikä laiton jälkeen ole aristanut millään tavoin. Jossain vaiheessa käyn sitten samaisessa paikassa vaihdattamassa korun (ite en ala näillä pitkillä kynsilläni sitä räveltämään, on vielä pallot hukassa mulla :D ).
Hiuksiin on tullut muutama punainen raita kirkastamaan mun päivääni :) Kohta tosin pitäis käydä nämäkin värjäyttämässä uudelleen. Aika näyttää missä käyn sen sitten tekemässä. Mulla kun ei oo oikeestaan mitään vakkari kampaamoa missä käyn joka kerta.
Alla kuva niistä kahdesta muutoksesta.

Mutta siis postauksen aiheena on siis tatuoinnit. Mulla on molemmissa käsivarsissa ollut jo vuosikausia tatuoinnit. Tuo rapu (joka siis on horoskooppini) on ensimmäinen jonka otin, samoin suunnittelin sen ja sen kyllä huomaa. Se on koristanut vasenta kättäni 18-vuotiaasta saakka. Nyt oon suunnitellut siihen pieniä muutoksia ja jotain kuviota ympärille. Siinä varmaan seuraava tatuointi projekti :)
Oikeassa käsivarressa mulla on ruusu, myöskin itse piirretty. Sillä nyt ei oikeestaan oon muuta merkitystä kuin että tunnen olevani välillä hyvinkin piikikäs tapaus :D Tää on teetetty muistaakseni 26-vuotiaana.
Eli siis kolmannen päätin sitten ottaa ihoon 36-vuotiaana. Uusinta en ole suunnitellut itse vaan mun yläaste aikainen luokkakaverini Markus. Itse valmista piirustusta en tahdo tänne laittaa jottei sitä kopioida. Mutta alla valokuvia kintustani. Paikkana siis mun vasemman jalan pohkeen ulkosyrjä.
Mietin melko pitkään missä tällä kertaa kävisin nakututtamassa tatuoinnin ihooni. Paikaksi valikoitui Antsu's Tattoo joka sijaitsee täällä Lohjalla. Valintaani vaikutti monta seikkaa... viihtyisä paikka, sijainti ja näkemieni töiden laatu :) Ja toki myös hinta.
Hah! Tässä kohtaa hieman jo jännittää. Kuva on mallattu jalkaan ja kohta päästään aloittamaan :) 

Tatuoinnin tekoa on jo aloitettu :)

Kivasti edistyy...

Taiteellinen kuvakulma :D Siinäpä itse Antsu myös kuvassa ja työn touhussa. Kuten kuvasta voi huomata niin sain köllötellä teon ajan kyljelläni :)

Siinä se sitten on ihan tuoreeltaan :) Yllättävän vähän punoitti.


Pari kuvaa myös siitä millaisessa paketissa kinttu tuli kotiin :D

Ensimmäisen pesun jälkeen...

Perhosiin on "piilotettu" mun lasten syntymäajat. Tässä nuorempi poikani.

Ja tässä vanhempi poikani.

Muutamasta kulmasta räpsittyjä kuvia.
Tähän astisista suurin ja paikka paikoin myös kivuliain tatuointini, mutta oon kyllä niiiii-in tyytyväinen kuvaan ja kipukin on unohtunut aivan täysin.
Tää tehtiin mulle 1.9. ja on parantunut aivan älyttömän nopeaan tahtiin! Harmaiden varjostusten kohdat ovat nyt jo todellakin harmaat eivätkä tuollaiset punertavat. Kaiken A ja O on muistaa rasvata tatuointia tarpeeksi. Omasta mielestäni tatuoinnin päälle on nyt tullut yllättävän vähän arpikudosta joka tietenkin on käsiittääkseni vai hyvä asia.
Niin, että seuraavan jalan vuoro ois tällä tahdilla 46-vuotiaana :D No mutta ton ravun käyn kyllä aikaisemmin muutattamassa jollain tavoin se on jo päätetty. Annetaan kuitenkin kropan parantua näistä muutoksista kunnolla ennen kuin on tuon ravun vuoro.
Mullehan on ollut heti alusta asti itsestään selvyys että kaikki leimat mitä minuun tehdään tulee olemaan mustan ja harmaan eri sävyillä. Jotenkin en oo koskaan ees tahtonut värillisiä omaan ihooni. Onhan niitä siis todella kauniita värillisiäkin, mutta ne eivät vaan oo mun juttuni ja toisaalta minähän nämä tatuoinnit itsessäni loppu elämän kannan, vanhana ja ryppyisenäkin :D

Tahdonkin tähän loppuun vielä kiittää Saijaa joka teki mulle lävistyksen, Markusta tatuoinnin suunnittelusta ja piirtämisestä ja Antsua tatuoinnin tekemisestä.


18 kommenttia:

  1. Ollos hyvä ja tervetuloa uudestaan :)

    -Saija/ Saya´s corner

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, eiköhän myö vielä nähä... se missä merkeissä niin jää nähtäväksi :) Tässä taistelen että pääsen sinne miittiin tulemaan :D

      Poista
  2. Voi että, vähänkö kiva tuollainen et perhosten siipiin piilotettu numerot! En olis heti huomannu ellen olis lukenut. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on tarkoituskin jottei pomppaa sieltä silmille ja mullehan niillä tietenkin on suurin merkitys :) Markus teki kyllä hyvää työtä tuon suunnittelun/piirtämisen kans :)Taitava heppu! Ja jos joskun vielä muksun saan niin on luvannut kolmannen perhosen mulle tehä, sillä eihän sitä koskaan tiiä ;)

      Poista
  3. Toi kulmalävistys sopii sulle muuten älyttömän hyvin! Mullakin oli yläasteella, mutta se alkoi muistaakseni vuoden aikana jo kasvaa ulos.
    Ja tuo tatska on niin kaunis! Aivan ihana idea noi syntymäajat piilotettuina perhosiin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään kans että sopii mun namaan :D Joo joillainhan se kuuluu kasvaneen melko nopeeta pois. Toivottavasti mun kohdalla ei moista käy, toivossa on hyvä elää ;)
      Tatuointi on musta kans aivan ihana <3 Nyt kun se viel paranee kunnolla niin hyvä tulloo :)

      Poista
  4. ihania uudistuksia :) <3! Toi uus tatuointi on wow.. upeus!

    VastaaPoista
  5. Jumantsuikka, että on hieno kuva.. Ja ihan mielettömän hienosti laitettu nuo lasten syntymäpäivät. Ideaa, mii laiks! <3
    Tuo punainen sopii sulle toooooosi hyvin. :)
    Itsellä samantyylinen raita seuraillut jo vuosikausia aina vähän erivärisenä.

    VastaaPoista
  6. Kiitooos :)
    Juu punainen väri on myös sellainen josta itse tykkään, onhan tuo koko pääkin ollut reilu vuos sitten kokonaan punainen. Mitä kirkkaampi sen parempi :D Harmi vaan että väri haalistuu niin älyttömän nopeaata, mut hei onneks on suoravärit. Helppoja ja kirkkaita :)

    VastaaPoista
  7. Ihana nähdä susta päivitettyä kuvaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Noh... se oon minä vaan, enempi tosiaan tulee tota profiili kuvaa vaihdeltua henk.koht. puolel facessa ku täällä blogissa :)

      Poista
  8. Vau, tuo viimeinen on kyllä todella hieno!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon :) Oon kyllä itsekkin ollut siihen todella tyytyväinen :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)