perjantai 20. syyskuuta 2013

Uudempi A-England Excalibur

Siitä vanhemmasta versiosta olen kuullut paljon hyvää mm. sen että se on loistava leimaamisessa. No mä päätin sitten ostaa tän uudemman. Leimaukseen en oo vielä ehtinyt kokeilemaan. Mutta siis ihan pelkällä kynnellä ainakin on todella ihana! Kaks kerrosta ja peittävyys on todella hyvä. Nopea kuivumaan. Eri valaisussa lakka taas vaihtaa ilmettää hopeisesta vähän kullan eri sävyihin... ihana! Niin siis tätä voi ostaa Adenina:n verkkokaupasta :)
Selkeestikkin mulla on joku kynsitarra kausi menossa... no toisaalta voisin tahtoa vähän tota mun tarra varastoa pienemmäksi. Ja nyt kun on ollut himpan kiireitä jälleen niin nämä ovat olleet oikeikin hyvä apu mulle :D Kunhan vaan muistaa ettei lätki pikakuivattajaa päälle ;)
Lakka ois ollut pelkästäänkin todella kaunis, mutta epäilempä ettette jaksa kauaa katella pelkkiä lakkoja ja toisaalta tahdon mä itekke niille jotain pientä kivaa.






Tarrat on ostettu joskus vuonna nakki ja en muista mistä. A-England  Excalibur (uudempi versio) on ostettu siis Adenina:lta joka näyttäis nyt olevan varastosta loppuun myyty :D Kertoo jo aika paljon kuin hyvä lakka on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)