lauantai 26. lokakuuta 2013

Kuulumisia ja postauksien kirjoittelua

Elikkäs tämä on nyt vaan semmoinen väli postaus, toivon mukaan muistan julkaista tänä iltana vielä teille ihan semmoisen kunnon postauksen.

Viime viikko on ollut jännittävä! No niin koulun puolesta kuin ihan näiden mun kynsi juttujen puolestakin. Koulussa ollaan aloitettu EA1-kortin suorittaminen. En ois ikänään uskonu, että ensiavun oppiminen voi olla noin hauskaa kun meillä on ollut :D Maha kippurassa naurettu ja päivän jälkeen oli niin vatsalihakset kuin posketkin ihan hellänä. Meillä on todella hyvä ryhmä ja mitä parhain opettaja!

Torstai oli koulusta etäpäivä jolloin minä sitten suuntasin ystäväni Meijun kanssa Helsinkiin A-Lehden toimitukseen :) Muahan siis pyydettin tekemään parit lakkaukset sinne ja ne kuvattiin. Päivä meni hienosti ja nopeasti. Kokemuksena aivan mahtava! Meiju ja mä räpsittiin kuvia sieltä ja mun oli tarkoitus tehdä siitä päivästä ihan oma postaus tänne blogiin. Ja kyllä se postaus tuleekin, mutta vasta sitten kun Kauneus & Terveys lehti on ilmestynyt. Jolloin saatte siis myös kynsistä kuvia. Sitä ennen en voi vielä kynsikuvia julkaista täällä. Näin kun lupasin. Joten nyt sitten joudutte odottelemaan varmaan marras-joulukuun vaihteeseen sen postauksen kanssa.

Mutta nyt tosiaan alan kirjoittelemaan uusia postauksia niin kynsistä kuin muistakin aiheista joita olen tässä parin viikon sisällä saanut tehtyä. Kuvia tolkuton määrä koneella ja tosiaan tän jotenkin kamalan nopeasti menevien päivien takia olen ainakin sen pari viikkoa jäljessä niiden kanssa... Niin ja nyt tulee kynsissäkin sitten näitä "nysä" tapauksia :D

Hyvää syksyn jatkoa <3

2 kommenttia:

  1. Sinä oot kyllä päässyt vaikka mihin kivoihin yhteistyöjuttuihin kynsikoristelun kautta :) Muistan sen, kun sinun kotonasi kävivät kuvailemassa ja haastattelemassa kun lakkailit jonkun kynnet. Varmasti mukavaa tälläiset pienet arjen erikoisuudet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on kyllä käynyt kieltämättä ihan kiva tuuri kun oon näihin tämmöisiin päässyt mukaan. Ja liekkö kukaan oikeesti uskoo että oon paniikkihäiriöisen tyypin esikuva ollut ennen. Nykyään kyllä tietenkin jännitän vieläkin, mutta en enään niin paljoa että se estäis näiden asioiden toteuttamisen.
      Parhaan ohjeen oon saanut ystäviltäni, että ole vain oma itsesi. Ja sillä oon pärjännyt näinkin pitkälle.
      Ja oot kyllä oikeessa nämä ovat oikein mukavia hommia ja mikä mukavinta, että minuun on otettu näiden asioiden takia yhteyttä. En oo kyllä päivääkään katunut, että oon näihin lähtenyt mukaan. Ja mukavaa että tämmöinen pienemmänkin blogin kirjoittaja ja kynsitaiteilija kiinnostaa eri tahoja :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)