keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Muutoksen tuulet puhaltavat jälleen



Suurin osa lukijoista tietääkin, että oon ollut työtön jo pidemmän aikaa. Huomatkaa siis mennyt muoto. Mä pääsin opiskelemaan!!!! JEEEE!
Tää tapahtui aikas pikaisella aikataululla. Hain peruutuspaikalle ja mua haasteteltiin samana päivänä kun koulu jo virallisesti alkoi. Minä aloitin nyt viime maanantaina :D
Koulu on laitoshuoltajan ammattitutkinto, kesto n. 9kk. Eli melkoisen tiiviillä aikataululla opiskelemme. Kyseessä siis aikuiskoulutus ja samalla työvoimapoliittinen. 18 työssäoppimisviikkoa ja ensimmäinen jakso on jo joulukuussa edessä :D Hieman jänskättää!


Noh... kun kerran pääsin siivouksesta puhumaan niin samaisesta syystä mun kynnet on ihan nysät jälleen. Tokikaan tämä lyhennys ei tapahtunut koulun takia vaan ihan omassa kotona siivoilin ja kun kynnet olivat melkoisen hurjan pitkät jo niin kolme kynttä lähti lohkeamaan alhaalta ja siis tarkoitan ihan liian alhaalta. Päätin sen takia lyhentää kaikki kynnet. Joten muutamien vanhojen lakkausten jälkeen on tulossa jälleen lyhyiden kynsien koristelua.

Ja niin, en todellakaan meinaa jättää lakkaamista pois, joskin postauksia voipi tulla nyt harvempaan, sillä läksyt ja muut kotihommat vievät lasten lisäksi aikaa arjesta. Mut hei, jos tällä konstillä töihin pääsen niin sitten vain opiskellaan. Kynnet eivät varmaan tule pääsemään enään samaan pituuteen mitä ne olivat aikaisemmin. Pitää ajatella myös sitä ettei pääse haavereita tapahtumaan harjoittelussa.
Mä oon niin into pinkeenä tästä koulusta ja siitä, että meidän luokan oppilaat tuntuvat kaikki todella mukavilta ja päivät kuluvat "koulun penkillä" todellakin nopeasti.


Mitäs muuta???
Hmmm... niin kulmalävistys on poissa... ei vain suostunut parenemaan ja kipeytyikin sitten lopuksi niin kovin, että päätin ottaa sen pois. Kokemus kaiken kaikkiaan enkä lainkaan kadu sitä. Hieman kyllä harmittaa kun mun mielestä se sopi ihan hyvin tuohon mun "naamariin".

Roosa nauha päivä oli ja meni... tein minäkin silloin teemaan sopivat kynnet. Ja varmasti nekin julkaisen jossain vaiheessa vaikkakin todella myöhässä.

Niin joo, ja mähän pääsin todellakin myös asukastoimikunnan puheenjohtajan pestiin. En oo kyllä oikein varma mitä mieltä oon hommasta. Tekemistä ainakin tuntuu siinä riittävän myös. No eipähän pääse aika ainakaan käymään pitkäksi :D

Huomenna sitten taas ihan normaali kynsipostaus... halusin vain jakaa teidän kanssanne vähän tapahtumia pitkästä aikaa. Onhan noiden mun postausten luonne hieman tuon mun avioeron jälkeen muuttunut kieltämättä sulkeutuneemmaksi. Mutta rehellisesti sanottuna mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut :D Epäilen ettei teitä hirveästi kiinnosta kuulla miten ollaan muksujen kanssa käyty pihalla leikkimässä ja mihin aikaan olen laittanut nukkumaan...

Toisaalta voisinhan mä tehdä myös tuollaisen päivä kanssani postauksen, niin kuin Sarakin oli blogissaan tehnyt :D

Ja niin jos vain kaikki menee putkeen niin pääsen ystäväni kanssa käymään Helsingissä... Jospa jätän sen vielä salaisuudeksi mitä silloin tapahtuu... mutta enköhän mä tee siitäkin aiheesta ihan oman postauksen jos en jopa kahta... sillä päivä tulee olemaan pitkä ja jos vaan saan luvan näpsiä myös kuvia niin jaan kokemuksen kanssanne :D



4 kommenttia:

  1. Oon ollut olevinani kovinkin kiireinen koko viikon ja pääsin nyt vasta lukemaan viikon postaukset mutta hirmuisesti onnea opiskelupaikasta. Kuvat on kauniita =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän tuo tuntuu minullakin ajoittuvan muiden blogien lukeminen viikonloppuihin nykyään :) Mutta onneksi ne jutut ja postaukset siellä säilyy :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)