maanantai 11. marraskuuta 2013

Pirullista meininkiä

Kyseessä ei siis ole ollenkaan kynsipostaus vaan taas näitä mun muita kädentaitojani. Tein tuossa kesällä yhden vaatetilaukseen jonka mukana sain kaupan päälle tälläisen punaisen pipon joka on varustettu pirun sarvin :D Piposta/myssystä on tullut nopeasti tässä alku syksyn mittaan mun lempparini :D No tästä intoutuneena aloin kahtelemaan jos jostain löytäisin siihen sopivat lapaset. Vaan enpä löytänyt mieluisia. Joka taas tarkoitti sitä, että itehän ne sitten piti tehdä... No noiden muksujen kanssa sitten pitää tehdä myös ulkona jos jonkin näköista ihmeellisyyttä josta sain idean että lapaset tulisivat olemaan sellaiset kynsikkään ja lapasten sekoitus. Ikänään en sellaisia oo tehny, vaan kertapa se on ensimmäinen :D
Mittään ohjeita mulla ei näihin ollut vaan aika summan mutikassa aloin näitä tekemään. Ja näin jälkeen päin miettien oisin parikin kohtaa tehdä eri järjestyksessä. Mutta nytpä tiiän seuraavalla kerralla tehdä toisin, sikäli mikäli tämmöisiä enempi teen.
Siinäpä ois valmiit tekeleet :D Lapaset joissa on pienet pirun sarvet. Väri on siis ihan perus kirkkaan punainen. Kuva on otettu illalla ja salama hieman vääristää väriä.

 Lapaset molemmin puolin. Kämmenen puolella on napit joilla kärkiosan saa pysyään kiinni.
No mitäpä tykkäsitte? Onko liian pirullista? Ainakin oon saanut "tilauksia", että oisin tehnyt näitä useammat. Harmi vaan kun ei oikeesti aika riitä neuloa tämmöisiä koko ajan.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, mielikuvitus on vain rajana mitä keksii tehdä :)

      Poista
  2. AIVAN IHANAT! <3 Terkuin parantumattomasta neuloosista kärsivä Tiikeriankka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tulis varmaan neulottua enemmänkin jos olis vaan aikaa tarpeeksi. Nyt tuo opiskelu vie aimo osan mun ajasta.

      Poista
    2. Ei mullakaan aina välttämättä ois aikaa neuloa, mutta ei voi olla neulomatta... :D Mieheltä rupeaa menemään jo hermot mun lankavarantoihin 8)

      Poista
    3. Mä ihmettelen kans mihkä saan mahtumaan kaikki mun langat... nyt niitä taitaa olla neljässä tai viidessä eripaikassa... kauhee homma muistella missä mitkäkin värit ja laadut :D Mulla on yleensä pari neulomusta kesken joista sit fiiliksen mukaan teen jompaa kumpaa :) siis silloin kun sopiva hetki osuu kohdalle.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)