perjantai 10. tammikuuta 2014

Briarwood A-Englannilta

Kyseessä on mitä ihanin lakka värinsä puolesta. Punaisen ja ruskean sävyn sopiva kombo. Hologrammimaisuutta on hillitysti, mutta kirkkaassa valossa se kyllä pääse edukseen. Briarwood:in sain marraskuussa Adeninalta testattavaksi... olen pahoillani että postauksen kirjoittaminen on venähtänyt.
Mutta niin kuin olen aiemmin jo maininnut niin koulu on kyllä tällä hetkellä pääsijalla.
Kynnet päätin koristella Adeninalta saaduilla water decalseilla ja lisäsin vielä muutamia valkoisia pilkkuja. Päällä on inm jota niin monesti aiemminkin olen käyttäny. Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan.





A-England  Briarwood

Waterdecalsit myös Adeninalta

5 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet ja hei muistathan sieki käydä osallistuun blogini arvontoihin.Ne löytyy myös yläpalkista arvontani linkin takaa

    VastaaPoista
  2. Ostin Briarwoodin aikoinaan ihan vaan kun piti saada täytettä ostoskoriin että saa kaupanpäällisiä. Vielä tikutettunakin olin ihan varma että se lähtee eteenpäin, mutta voi vitsi miten upea se kynnellä olikaan!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Hengissä ollaan ja vieläpä hyvissä voimissa :)
      Tosin koulu ja tutkinto tilaisuudet ovat vieneet hirveesti mun aikaa josta syystä blogi taukoilee heinäkuun alkuun asti kun valmistun. Ja kynsiä en ole juurikaan lakkaillut tässä koulun aikana kun on ollut niin työharjoittelu painotteista (jossa ei siis lakkaa saa käyttää ollenkaan). Mutta joo, en oo blogia unohtanu ja takaisin on tarkoitus palata kirjoittelemaan :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)