sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Kolmen sortin holo kynnet

No niin täällä taas ja jopa kynsipostauksen kera :D
Luvassa siis satunnaisessa järjestyksessä tässä lähes puolen vuoden aikana lakattuja kynsiä. Lakkapulloista en oo kuvia ottanu. Näistä kyseisistä kynsistä jopa muistan millä oon lakannut. 

Viimeinen tutkintotilaisuus oli 23.pvä ja mä sain sen LÄPIIIIIIII!!!!!!!!!!! JEEEEEEE!!!!!! Heinäkuun 4.pvä ois päättäjäiset ja ruokailu Fiskarssissa. Sitä päivää tuleekin sitten ootettua kuin kuuta nousevaa :)

Mitäs muuta vielä ennen kuin siirrytään kynsiaiheeseen... Hmmm... olen ihastunut korviani myöten ja elämä on ihanaa <3 Aivan ihana mies mulla :) Pojatkin tykkäävät hänestä.
Hiusten väri vaihtui tuossa parisen kk takaperin radikaalisti mustasta blondiin :D Oon kyllä ite tykännyt vaikka päänahka ei niin hirveesti tykkääkkään. Pääsin kyllä taas kokeiluryhmään mukaan jossa kokeillaan hiuksiin jätettävää geelimäistä vaalennusainetta jonka teho perustuu uv-valoon ja lämpöön. Mielenkiinnolla odotan sopivaa ajankohtaa jotta pääsen sitä kokeilemaan. Ja toivon, että se olisi hellävaraisempaa mun pääkopalleni :D

Mutta jospa nyt sitten vihdoin kynsiin...
Niin siis nämä kynnet on aikalailla tuoreimmasta päästä. Pituuttakin vielä ihan kivasti, nyt oon joutunu huomista varten niitä lyhentämään ja plääh... lakkauksia ei saa olla :(
Aurinkoiset päivät ja hololakathan kuuluvat mun mielestä erottamattomasti yhteen ja olen tyytyväinen jotta ees kerran tälle kesälle ehkä niitä pääsin käyttämään.
Ylimmäisen kuvan mukaan vasemmalta oikealle lakat ovat Color Club: Kismet, Beyond ja Harp on it. Valkoiset viivat ovat Natural 2 Way Art Pen:illä sutaistu.




Simppelit kynnet kaiken kaikkiaan ja todellakin yksinkertaiset tehdä. Kimallusta riitti minunkin tarpeisiin yllinkyllin :D

Palailen taas piakkoin uuden postauksen kera... siihen saakka moips :D

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiva huomata, että tuttuja vanhoja lukijoitakin vielä on :) Jospa tää tästä tosiaan taas blogin kanssa iloks muuttuis. Oon tässä jo muutaman postauksen valmiiksi tehny, materiaalia ihan kivasti kertynyt :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)