keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Kesäinen neon pläjäys

Tai niin kahden värin neon scitlet leimauksella :D Kyseessä on Mia Secret Glow in the dark lakat Strawberry Pop ja Orange Pop lakat. Ja vaikka pullon kyljessä ihan selkeesti lukeekin pimeässä hohtava, sain pikku slaagin illalla nukkumaan mennessäni :D :D Ja nyt kun olen kameraa vaihtanut niin tämä kaveri ei sitten suostu ottamaan pimeässä lainkaan kuvia hohtavista kynsistä. Vanha kamera jolla näitä pimeässä hohtavia kynsiä olen ennen onnistunut kuvaamaan on niin hyvässä jemmassa etten ole sitä onnistunut löytämään. Mutta siis kynnet hohtivat vaalean punaisina :D
Lakkojen alle olen lakannut China Glaze Snow lakkaa pari kerrosta. Leimat on leimattu Konad:in mustalla ja leimat on XL-laatasta 30 jonka olen ostanut MiMax:ilta.







Nythän tän kevään myötä on näkynyt katukuvassa taas neon värisiä vaatteita aika paljon. Vaikka itse olin niin ehdottomasti päättänyt ettei mulla enään ikänään tulla näkemään päällä yhen yhtäkään neon vaatetta sen kauhean kamalan yläaste aikojen jälkeen niin ompa niitä mullekkin taas siunaantunut useampia kappaleita :D Ihminen huijaa itseään loistavasti päättämällä kaikennäiköistä kummaa :) Mut hei, yks mistä oon saanu pidettyä kiinni on se, etten oo ostanut kohta vuoteen yhden yhtäkään uutta kynsilakkaa :D

7 kommenttia:

  1. Tosi kivat kynnet! :) Mä en kyllä pystyis olemaan vuotta ilman kynsilakkojen shoppailemista :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Täytyy kyllä myöntää, että eilen kävin kyllä kahtomassa kolme lakkaa jotka meinaan kotiuttaa itelleni piakkoin syndelahjaksi :D Mutta vain vain kolme :D :D

      Poista
  2. Uih miten ihanat kesäkynnet! Tuli olo et haluaa itsekin neon värejä kynsille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onne kyl aikais ihanan kirkkaita ja kesäisiä värejä kieltämättä. Ite just tässä lakkailen hillityyjä harmaita juhlakynsiä perjantain päättäreitä varten :) Niistä postaus sitten jossain vaiheessa tietenkin :D

      Poista
    2. Niistä väreistä jos mistä saa piristettä tähän harmaaseen kesään! :-) Ehkä itse tänään lakkailen neon pinkit, koska lähdössä festareille.. ;) Mutta harmaatkin on taatusti kauniit! Odotan jo innolla :)

      Poista
  3. Ihanan pirtsakat.. Itse kun luulin, että oli ihan kova saavutus, kun en keväällä kolmeen kuukauteen ostanu lakkoja :) vuosi on kyllä jo aika hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on itseasiassa varmaan joku viitisen kymmentä lakkaa vielä testaamatta ja odottelemassa kynnelle pääsyä, joten oikeesti ei oo tehny tiukkaakaan olla ostamatta uusia. Ja olipa muuten ihan kiva katella eilen niitä lakkoja jotka ny sit tilaan. Oli paljon uusia mistä valita, tosin osa näytti kyllä jo niin nähdyiltä ettei oo tosikaan :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)