sunnuntai 3. elokuuta 2014

Hmmm... heh-heh!

Otsikon keksiminen tällä kertaa haasteellista :D Nää on semmoiset kynnet joista tykkään itse todella paljon ja jälleen erilaisten koristelutapojen yhdistelmä. Kuvan laatu on nyt myös jälleen jotain ihan muuta kuin oon tottunut. Kännykän vaihdon jälkeen opettelen sen kameran käyttöä. Kameran pitäs olla parempi kuin mun vanhan htc:n mutta en oo ihan vakuuttunut... Kertokaa toki mulle mielipidettä :)
No niin ite kynsiin siis. Lakkasin ensin kaikki kynnet Kure Bazaar Hipster lakalla, kerroksia kaks. Hyvin peittävää ja nopeasti kuivuva lakka. Olen saanut tämän Eco Beauty:ltä, kaunis siniharmaa lakka. Nimettömiin ja etusormiin kokeilin nyt ekaa kertaa tälläisistä leikattavista water decals arkista. Kuvio miellyttää kieltämättä mun silmää kovasti. Tämä on siis testattavaksi saatu tuote ja saatu KKCenterhk:lta. Arkki löytyy N.Nail BLE992 (tai sitten klikkaamalla linkkiä suoraan). Muihin sormiin laitoin peiniä pyöreitä niittejä, värit valkkasin lähinnä etusormen ja nimettömien värien mukaan.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)