tiistai 26. elokuuta 2014

Köynnöskynnet

Nää kynnet mulla on muuten tuossa mun profiilikuvan otto hetkellä ollut. Ovat siis vanhemmasta päästä jälleen. Nyt kun yritän muistella mikä tai oikeestaan mitkä lakat ovat käytössä niin alla taitaa olla China Glazen Visions of grandeur, leimauksen päällä on China Glazen Fairy dust. Leima on Konadin mustalla leimauslakalla ja hmmm.... leima on jostain mun XL-leimauslaatasta jota en nyt tälle hetkellä saa millään päähäni.
Leima itsessään ei erotu mun mielestä tarpeeksi hyvin noinkin tummanlakan päältä, mutta ihan siedettävät näistä ny tuli.


Kuvassa on muuten rekvisiittana mun kännykän kuoret. Pitäähän niidenkin olla ny jollain tavoin kynsiin ja kynsilakkoihin liittyvät :D


Jotenkin on jäänyt tää kirjoittelu puoli näissä postauksissa lyhkäisiksi ja oon pahoillani siitä. Mutta jospa vähän korjaisin tilannetta tänään. Eli siis kynsiä postailen yhäkin en niin järkevässä järjestyksessä... oikeestaan se menee sen mukaan mitä oon saanut noita luonnoksia tehtyä tuonne valmiiksi.
Arki on lähtenyt ihan kivasti käyntiin kesän jälkeen. Syksyisempiä kynsiä oon jopa jo yhdet saanut aikaiseksi. Yhäkin kynnet ovat aika nysät. Mutta onneks ne kasvaa taas suht nopeesti, joskin ovat jostain syystä todella hauraat ja liuskoittuvat.
Koruja, tuunauksia ja sisustamista oon touhunnu kaiken muun elämän ohella :) Tänäänkin pitäs ehtiä vähän massailemaan koruja valmiiksi.
Oikeestaan kesän aikana mun elämäni on muuttunut hirveesti, oon kasvanut henkisesti ja pienentynyt jonkin verran fyysisesti :D Vanhempi poikani aloitti eskarin... herttileijaa ku aika menee hurjan nopeeta. Ens vuonna ois sit nuoremman vuoro.
Töitä oon etsinyt aktiivisesti, pettymyksen kautta voittoon, vai miten se menikään? Ehkäpä se tärppää suht pian.
Pesänrakennus vimma on mahdoton... tahtosin tästä nykyisestä kämpästä poiiiiis! Tai no ainakin vähän isompaan asuntoon. Mutta olosuhteiden pakosta tässä kämpässä sitä nyt vaan nökötetään.
Ulkonäkö on tosiaan muuttunut. Keväällä otin ja vaalensin hiukset, pituutta on ollut välillä vähän enemmän, nyt aika paljon vähemmän. Kolme tatuointia otin tuossa tän kuun alkupuolella lisää. Teen niistä jossain vaiheessa kyllä postauksen. Vuoden vaihteessa olisi tarkoitus fiksata mun ensimmäinen tatuointi uuteen loistoon. Korjataan vähän ja tehdään lisää kuvaa siihen ympärille :)
Tjaah... mitäs vielä? Eipä mulle oikeesti ihan hirveesti kuulu muuta ihmeempää. Kesä oli ihana ja nyt jo ikävä sitä lämpöä. Mutta toisaalta musta on myös hauskaa että illat pimenevät ja pääsee polttelemaan kynttilöitä, samoin pääsee tekemään ihan erinlaisia vähän "synkeämpiä" lakkauksia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)