lauantai 23. elokuuta 2014

Mun synttäri kynnet

37-vuotta lävähti tuossa heinäkuun alkupuolella mittariin. Kauhee ku mä alan olemaan vanha :D No äääh... enkä oo! En ainakaan suostu myöntämään :D

No siis pitihän sitä synttäreitä juhlia vähän, samalla juhlin mun valmistumistani laikkariksi. Kynnet on vielä kuvissa suht pitkät, vaan eipä ollut enään seuraavana aamuna. Sen verta railakkaammat juhlimiset oli :D

Niin kyseessä on siis Mimax:ilta ostettu Gwen Stefani for OPI- Push and Shove duet Pack lakat. Siis niin täydellinen "peililakka" kuin olla ja voi <3 Ainoa haitta on ettei tähän voi päälyslakkaa laittaa päälle kun toi peili ominaisuus muuttuu ihan plääh harmaaks sillä tavoin. Joten lakka pysyi hyvänä päivän pari oikeastaan. Tosin voihan siinä ny olla oma osuuteensa tuon mun remuamisen kanssakin :D



Synttärit olivat unohtumattomat yöuinnin ja parhaista parhaimman seuran takia. Mitään isoa seuruetta meitä ei ollut, minä ja mun rakas ja ystävä pariskunta, mutta tässä sen huomaa kuinka ei oikeestaan kannata paljoa suunnitelmia tehdä :) Tuli tanssittua vanhalla tyhjällä tanssilavalla kuvitteellista musiikkia kuunnellen, oltua hyttysten ja paarmojen syöttinä ja ehkä vähän järkytettyä muutamia ihmisiä :D :D Nyt sitten saa näin jälkeen päin hihitellä ja katsella monia hauskoja kuvia joita onneks tuli räpsittyä illan mittaan :) Elämä on <3

2 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)