keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Tuunaus kohteena ikean pikkupeilit

Nämä pienet kaverit löysin kirpparilta 0,10€/kpl. Pinta oli melko roisissa kunnossa ja niinpä ne odottelivat kirjahyllyssä sopivaa inspiraatiota. Se tulikin sitten yllättävän nopeasti ja voimakkaana.
Nämä on siis maalattu ihan akryyliväreillä osin sienellä töpöttelemällä ja osin siveltimellä. Jospa noista kuvista ny vähän ees sais selvää mitä missäkin vaiheessa on tapahtunu. Lopputuloksen pitäsi näyttää kivikolta :D







 Mitäpä mieltä ootte? Tuliko niistä yhtään kivipintaisen näköiset?

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos :) Jotain kivaa aina saa aikaiseksi olipa se sitten suunniteltua tai ei :)

      Poista
  2. Mulle tulee nimenomaan kivikko mieleen tosta :) Tosi onnistunut tuunaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elikkäs sitten oon vissiin onnistunut siinä mitä yritinkin :) Ekaa kertaa koitin tätä tekniikkaa. Onnistuiskohan tolla tapaa myös kynsissäkin? :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä oon itekki melkoisen tyytyväinen lopputulokseen. Kerrankin onnistuin siinä mitä olin ajatellut tekeväni :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)