maanantai 27. lokakuuta 2014

Lyhty tuunauksia osa 1

Tässäpä onkin nyt sitten semmoinen juttu jonka parissa oon eräänkin tunnin ajastani käyttäny. Kuvia on paljon joten tulin siihen tulokseen jotta julkaisen näitä tekemiäni lyhtyjä, tuikkukuppeja, lamppuja jne. useemmassa eri postauksessa.
Tästä ensimmäisestä se innostus sitten lähti. Löysin kaupasti kivan kokoisen lyhdyn (ison sellaisen ja näitä oon tehnyt kahta eri kokoa) joka oli mielestäni suht edullinen. Kotona sitä sitten vähän mietiskelin ja olin sitä mieltä että jotakin se ny vielä kaipaa... Päätin maalata lasiin jotain kivaa ja päädyin tällä ensimmäisellä kerralla tuollaiseen oksa/lintu kuvioon. Laitoin kuvan faceen ja alkoipa pyyntöjä sadella josko vaikka muillekkin tekisin. No mikäpä siinä kun vielä työttömänä olen :) Saan päivät ainakin kulumaan paremmin touhutessa. Osa on täysin uuniikkeja ja niin ne jäävätkin. Osasta oon tehnyt useamman lyhdyn. Osa on ystävien pyynnöstä aihemaailmaltaan toteutettuja osa ihan mun oman mielentilan ja alan tuotoksia. Mutta tässäpä näitä sitten tulee. Kännykässä on vielä monen monta kuvaa joita en oo ehtinyt siirtämään koneelle joten näitä tulee kyllä oikeesti lisää ainakin pari kolme postausta :)







Tämmöiset lyhdyt tällä erää. Erilaisia tulossa vielä :)

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Lisää erilaisia tulossa vielä :)

      Poista
  2. Voi että, ne on tosi kauniita! :O ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon :) Kiva kuulla, että muutkin tykkää :) Vaikkei eihän nää ny millään tapaa taaskaan kynsiin liity :D

      Poista
  3. Mä on tässä vähän miettinyt taas uusia postauksia. Mm. mun tarot korteista ja tulkitsemisesta vois tehdä yhden tai kaks postausta. Mun korteissa on vielä mitä kauniimmat ja inspiroivat kuvat joten vosin vaikka tehdät kynnet ona päivän kortin mukaan... miltäs tämmöinen kuulostais?

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)