sunnuntai 19. lokakuuta 2014

"Roiskitut" liukuvärjäykset

Aikalailla erottuvat rajat ja tarkoitukselliset roiskeet näissä tällä kertaa. Mutta joo, yllättävän hyvin värit passasivat yhteen. Nämä taas sellaiset lakkaukset joita tuli pidettyä niin pitkään kuin pystyi.
Nämä kaikki lakat ovat nyt taas semmoisia joita en ollut ehtinyt kokeilemaan. Mun kultsi osallistuukin aika usein valitsemalla mulle lakkoja :) Vielä en muuten oo saanu häntä mihkään näihin haasteisiin mukaan, vaan eihän se mua lannista, vielä mä saan hänet mukaan johkin niistä. Sitä paitsi musta ois oikeinkin hauskaa nähä mitä mun kynsiini ilmaantuis hänen tekemänään. On meinaan ihan silmää noille väreille ja muutenkaan oo ihmeemmin pihalla näistä lakkaus jutuista :)









No niin lakkoihin joita olen tässä layttänyt. Rimmel 60 seconds 621 Mary Quite Contarary (huh miten pitkä nimi :D ), Beauty uk neljää eri lakkaa kahdesta eri setistä...TÄSTÄ ja toisesta jota ei näköjään just nyt oo enään valikoimassa. Näistä ei löydy nimiä eikä numetoita. Lakat olen ostanut Pretty.fi verkkokaupasta. Päällä on jälleen luotto pikakuivattajani inm.

2 kommenttia:

  1. Mäkään en saa tuota toista puoliskoa haasteisiin mukaan! Kovasti täytyy yrittää;)... Kuvia hän sillointällöin suostuu ottamaan, kun haluan molemmista käsistä yhtäaikaa kuvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mullakin tuo muru on ottanut valokuvia, itseasissa tuo kuva missä tosiaan näkyy mun molemmat kädet on hänen ottama.
      Miehän en periksi anna maanittelun suhteen... vielä joskus ihan varmasti saatte nähä hänen lakkaamat kynnet mun näpeissäni :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)