torstai 23. lokakuuta 2014

Syksy ja uus värisävy hiuksiin... kynnetkin ideoin sen pohjalta

Vaikka blondiväri onkin kiva niin syksyn myötä aloin jälleen kaipaamaan vaihtelua hiuksiini. Ja nyt kun yritän saada näihin vähän pituutta lisää niin oikeestaan värjääminen olikin sitten se vaihtoehto.
No päädyin sitten Liven XXL-color Purple Pink sävyyn :D Ja juu siis tää on sävyte ei kestoväri. Ja kyllä haalistuu nopeaan. Joka pesun jälkeen hieman vaaleampi. Olen jo toiseen kertaan ehtinyt tässä hiukseni samalla värillä värjäämään. Seuraavaks meinasin kokeilla erin merkin suoraväriä joka on ehkä hieman enemmän pinkinpi ja olen sitä käyttänyt joskus silloin kun mulla oli mustat hiukset ja siinä muutama raita.
Blondiin tuskin ihan heti palaan ja nyt sitten leikitäänkin näillä sävytteillä jonkin aikaa :D

Ja sitten kynsien pariin. Pohjalla on China Glazen Grape Pop joka on on muuten yks niistä harvoista violeteista lakoista joka ei muutu kameran kuvassa siniseksi o.O Mistä lie johtunee?
Kärkiin lakkasin kerroksen Wild and Grazy W61 Purple Glitter lakkaa ja sitten leimasin kuvion DRK-A laatasta Yves Rocherin Couleurs Nature Rose Scintillant nimisellä lakalla. Päälle liimasin vielä tuollaiset turkoosit holorammi niitit :)







Että semmoiset tällä kertaa :) Vähän väriä mun "pimeään" syksyyn :D

8 kommenttia:

  1. Iiiiiihanat hiukset! :) Kannattaa myös harkita Color Maskeja, joilla saa vähän lisää sävyä hiuksiin, jos tuntuu että hiusväri haalistuu nopeasti eikä koko ajan viitsi värjäillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo mulla on suoravärinä melkein sama sävy, ehkä vähän enemmän pinkinpi ja sit violettia color maskina (tosin jälkimmäistä en oo vielä kokeillut kun tää suoraväri jonka oon jo ehtinyt laittamaan kertaalleen päähän on pysynyt niin hyvin). Hiukset oon värjänny n.3vkoa sitten :) Vähän jälkijunassa nää mun postaukset yhä :)

      Poista
  2. Upeat hiukset ja kynnet! Mulla on noista Liven suoraväreistä pinkki odottamassa, en oo noita vielä ehtinyt kokeilemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ite tykästyny noihin suoraväreihin ihan satasella. Paria muutakin merkkiä oon kokeillut aikaisemmin. Tosin varmaan en osta tätä Liven väriä enää toista kertaa kun löysin paremmin pysyvän suoravärin jo :)

      Poista
    2. Ite oon kokeillu monia mut aina palannu Crazy coloriin ja Stargazeriin :) Livestä en osaa vielä sanoa muuta ku et tuubi näytti aika pieneltä :D

      Poista
    3. Joo se Liven tuubi oli tosiaan pieni, mä sain just ja just nää mun lyhyet hiukset siitä sävytettyä kahteen kertaan. Mä oon ite tykännyt Directions ja Crestol Proffessiona Fantasy Clorgloss suoraväreistä. Molempia kun voi itse sekoitella muiden saman sarjan värien kanssa jos ei just sopivaa väriä löydy ja molemmat ovat olleet tosi riittoisia :) Tota viimeistä oon nyt laittanu hiusiini sävyssä Funky Purple :) Itseasiassa profiilikuvassa on jo sitä hiuksissa :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, väri on ainakin kivan pirteä :) Enkä näytä ees kovin kalpealta vaikka pelkäsin niin käyvän ku on noin kylmä väri.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)