tiistai 4. marraskuuta 2014

Koukussa tatuointeihin

myönnän kyllä olevani. Edellisellä kerralla niitä tulikin kolme lisää :D Nyt niitä löytyy kropasta jo kuusi. Vuoden vaihteessa jos vain saan raavittua tarpeeksi rahaa kasaan, käyn fiksauttamassa mun ensimmäistä tatuointiani. Horoskooppimerkistänihän tämä kaikki alkoi kun täytin 18-vuotta. Nyt on lasissa 37-vuotta joten eihän tää tilanne oo vielä pahakaan :D
Mutta nyt kuvia mun uusista vanhoista... nää on otettu elokuun alussa jo.

teko suurinpiirtein puolessa välissä... voin muuten sanoa että kävi aika hellää paikka paikoin :D

Siinäpä se ois valmiina :D 

Tässä on vähän jo turvotus ehtinyt laskeutamaan. Mä niin tykkään tästä tatuoinnista!

Kaulaan päätin ottaa kirsikat... hmmm... ei niistä sen enempää. Mutta merkityksensä niilläkin mulle.
On muuten ihan ihka ensimmäinen värillinen tatuointini mulle ;)

Tämä kuva on mulle näistä varmaan kaikkein tärkein <3 Vaikka ehkä vaatimattomimman näköinen onkin. Tatuointi on mun kyynärtaipeen alapuolella... käden sisäpuolella siis. Siipien väli on reilut 5cm... Kuvastahan on vaikea kokoa päätellä :D Mutta ei tää siis mikään suuren suuri ole.
Perhonen ja tuo viimeinen tatuointi ovat mun itse piirtämiäni ja kirsikat piirsi Antsu jonka luona kävin nää teetättämässä.

2 kommenttia:

  1. Wau toi perhonen on todella upea ja rohkea oot kun oot kestäny ottaa noin ison ja muitakin tatskoja.Mulla heikko kipupiste nii ei viel ainakaan yhtään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itseasiassa en voi sanoa, että muut kuin tuo mun aiemmin ottamani pohkeen tatuointi ja tämä perhosen tekeminen ois sattunut. Mutta sehän on ihan paikasta kiinni mihin tatuointi tulee. Eri puolella kroppaa kun nuo hermot on enemmän ja vähemmän pinnassa :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)