tiistai 16. joulukuuta 2014

Onni potkaisi

Kuten vakkari lukijani tietävät. Valmistuin Laitoshuoltajaksi viime heinäkuussa. Aktiivisesti olen tässä töitä etsinyt ja hakemuksia täytellyt + lähetellyt. Useammassa haastattelussa käynytkin.
Mutta nyt se sitten tapahtui! Mä sain duunipaikan!!! Jei!
Pientä huolta harrastuksen ja kynsitaiteen puolesta toki tunsin, siivoushan tässä nyt kuitekin on kyseessä. Mutta mutta työkohteeni sallii onnekseni kynsissä lakkaukset ja jos vain kynteni kestävät niin pituuttakin voipi olla :)
Tällä viikolla saankin olla koulutuksessa ja työt alkavat loppiaisen jälkeen.
Mä oon oikeesti niin onnessani! Vihdoin asiat alkavat järjestymään, saan kunnollisen arkirytmin elämääni. Tämän työpaikan myötä tulee moni asia muuttumaan tulevan vuoden kuluessa. Haaveena mm. uusi koti ja uusi-vanha auto. Minä joka en edes autolla ajamisesta tykkää olen jälleen ollut ratin takana ja jopa voin sanoa nauttineeni siitä.

Joten ilo uutisten myötä voin myös kertoa, että blogin kirjoitteleminen ja päivittäminen jatkuu tulevaisuudessakin. Ja kuten ennenkin niin aiheet vaihtelevat kynsiaiheista muihin mun harrastuksiini liittyviin aiheisiin :) Olen iloinen myös siitä, että olette jaksaneet lukea aktiivisesti blogiani vaikka postaustahti on ollut erittäinkin vaihtelevaa. Olette ihania ihan jokainen <3

Kaivoin kuva arkistoistani todella vanhan kuvan teidänkin iloksi. Oon kuvassa ehkä joku 4-5v. :D
Kuva kuvastaa hyvin tämän hetken tunnelmiani... talvisissa tunnelmissa ja hieman onnelisesti höpsähtänyt ;)

12 kommenttia:

  1. Ihanaa ja onnea uuteen työhön =)

    VastaaPoista
  2. tää on nyt ihan hassu kysymys, mutta miksi sinulla on kaksi fb-profiilia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo musta lainkaan hassu kysymys :) No selitys tähän on, että haluan pitää mun yksityiselämän ja oikeat ystäväni ihan omana juttunaan ja sitten tän blogin omana juttunaan. toki omia ystäviäni on myös tuolla blogin facessa kaverina, mutta vain ne jotka haluavat seurata mun blogiani. Niin ja blogin facebook sivua varten loin tuon toisen profiilin. Omalle henkilökohtaiselle facesivulle hyväksyn vain ja ainoastaan sellaisia jotka tunnen oikeassa elämässä. Blogin faceprofiilin puolelle myös tuntemattomia :)

      Poista
    2. niin siis blogilla on oma sivu, nimellä Lepikossa kuhisee, ja se on tykkäyssivu, mutta sun nimellä ja kuvalla varustettuja profiileja löytyy kaksi. onko toinen joku että oot unohtanut salasanan tms..? ja oon siis ihan varma että on sun kuvat molemmissa.

      Poista
    3. Juu juu :) On niitä kaksi. Toinen on nimenomaan juuri tuota Blogin facesivun ylläpitoa varten ja se on se mihin hyväksyn tuntemattomiakin kavereiksi :) Tähän kyseiseen en vaan juurikaan kirjoittele mitään erikoisen henkilökohtaista tai esim. laita pojistani kuvia. Ei oo millään tavoin kiellettyä pitää kahta faceprofiilia... esiinnyn niissä molemmissa omalla nimelläni ja kuvallani. Ne nyt on vaan kahteen eri tarkoitukseen :)

      Poista
  3. okei, kiitos selvennyksestä :D aattelin vaan, ettei kyseessä oo mikään huijari tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei oo huijari asialla vaan ihan minä ite :D Eipä sillä mun kaverit tietää että mulla on kaks profiilia, mutta en tosiaan laita muusta kuin tuosta mun henkilökohtaisesta viestiä. Siks niissä on muuten eri profiilikuvatkin jotta erottavat profiilit toisistaan :)

      Poista
  4. Oi ihanaa, paljon onnea työpaikasta! ♡♡

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)