sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Vihreetä tuutin täydeltä

Taas lakka jonka oon hommat ihan älyttömän pitkän aikaa takaperin ja tätä ennen sitä ei kynsillä ole nähty. Ihana sammaleen värinen lakka ja tätä kynsille lakatessa muistin miksi siihen olin niin ihastunut että sen ostin. Kyllä se vaan niin on, että murretut värit varsinkin oransseissa ja vihreissä ovat niitä mun lemppareita. Ja hei nää kynnet herättivät huomiota useemmassa paikassa :D










Jospa sitten muistin aikana luettelisin nuo käyttämäni lakat. Alla siis China Glazen Budding Romance. Leimat leimasin Isadoran Marzipan lakalla. Leimat on muuten XL-leimauslaatasta 48 jonka olen saanut Mimax:ilta. Leiman päälle olen vielä maalannit siveltimellä vähän Kleancolorin 163 Metallic Green lakalla yksityiskohtia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)