lauantai 14. helmikuuta 2015

Jollain tapaa espanjalaistyyliset

Pitkästä aikaa tein vesimarmoroinnilla kynnet... ei mitkään parhaasta päästä onnistuneet. Tai no värit on kyl ihan jees, mutta osa lakoista ei vaan tahtonut suostua lainkaan yhteistyöhän mun ja kynsieni kanssa :D
Mutta kaikesta huolimatta kun olin kerran aloittanut, niin tein kynnet loppuun vaikkei lopputulos nyt ihan sitä ollutkaan mitä toivoin.







Alimmaisena mulla on tuo Color Clubin Pretty In Platinium lakka jonka päälle sitten muilla lakoilla tein tosiaan tuon vesimarmoroinnilla lopun "lakkauksen". Ja kun marmorointi sitten joskus hyvin hyvin pitkältä tuntuneen ajan päästä oli tarpeeksi kuiva, laitoin nuo water decalsit/siirtokuviot päälle. Vähän pelkäsin etteivät ne näy kunnolla. Mutta joo, ihan tarpeeksi erottui kynneltä ja niihin olenkin ihan tyytyväinen :) Kyseiset siirtokuvat olen ostanut MiMax:ilta. Päälimmäiseksi jälleen inm pikakuivattaja. Ei muuten kukaan sattuis tietämään mistä tätä inm:mää sais nykyään suomalaisista verkkokaupoista ostettua??? Olisin kiitollinen vinkistä :)


Ja niin nuo muut lakathan ovat China Glaze Immortal, MaXfactory Cerise, Wild and Crazy Colors Bellie Up ja Flormar U01

4 kommenttia:

  1. Tuota inm pikakuivattajaa saa ainaki cesarsshopilta hintaa tais olla 12e
    Onko se hyvä pikakuivattaja mun täytys ostaa jokin parempi en tykkää oikein mun color club pikakuivattajasta ehkä pitäs investoida suosittuun seche vite lakkaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli sitä vielä myös Mimax:illakin, tais olla vaan tilapäisesti sieltä loppu ku kävin kahtelemassa viimeks. Mä oon kyllä ite tykänny siitä, Ei jämähdä kököksi niin nopeeta ku esim. Seche. Ja sitäki oon käyttäny useemman pullon :) Molemmat kyllä tosi hyviä ja nopeita kuivattamaan.

      Poista
  2. Kivat on ☺ Vesimarmorointi olis ok, jos ei sottaisi niin paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sepä on mullakin syynä etten niin hirveen usein viitti vesimarmorointia tehä. Menee melkeen enemmän aikaa sormien siistimiseen ku itten "lakkauksen" tekemiseen.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)