sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Lyhtyjen tuunausta osa 6

Jälleen lyhtyjä ja tuikkukuppeja :D Jokohan te alatte olemaan näihin kyllästyneitä? Vaan näin se menee... laidasta laitaan mun kyhäilyjäni täällä saatte nähdä :D Ja voin luvata ettei nämäkään ole vielä viimeiset lyhdyt. Mä oon jo aikoja sitten pudonnut laskuista kuinka monta näitä oon yhteensä maalannut. Suurin osa on saanut kodin lähes heti, osa on vielä mulla tallessa ja eiköhän nekin kodin vielä jostain jonkun kulman takaa löydä :)



 Tyttö kuunsirpin päällä on yksi mun lemppari tekeleistäni, meni ystävälle ja oli aivan ihana maalata :)






Nämä molemmat ovat ehkä kaikkein työläimpiä maalauksiani... yhteen taisi mennä n.12 tuntia aikaa maalata... lintukuvioiseen ehkä himpan vähemmän. Molemmat tulevat jäämään taatusti täysin uunikeiksi töikseni :)

4 kommenttia:

  1. aivan upeita, varsinkin nuo alimmat ! mitä maaleja käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Maalit on ihan maalikaupasta saatavaa lasipinnoille tarkoitettua maalia joka on voimakkaasti sävytetty mustaksi. Löytyy eri merkkisiä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)