sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Hiustenpidennykset

Kylläpä kyllä, sellaisetkin minulla on ollut tässä välissä. Kokeilu joka oli mielestäni oikeinkin hyvästä syystä ;) Koskaanhan minulla ei näin pitkiä hiuksia ole ollut ja niiden hoitaminen ja käsittely veikin oman aikansa jotta totuin. Pidennykset otin juhannus viikolla ja ne olivat minulla kolme kuukautta. Kyseessä sinetti pidennykset. Väreinä mustaa ja ruskeaa. Kaiken kaikkiaan olin ihan hirveän tyytyväinen näihin ja laittaminen olikin yllättävän nopeaa :) Taidokasta tekemistä jota oikeesti kunnioitan. Ystäväni, joka nämä siis minulle laittoi on ammattilainen näiden kanssa ja sen kyllä huomaa. Olen tyytyväinen päätökseeni mennä hänen luokseen.
Ajan mittaan hiukset lyhenivat hieman, alunperin pidennyksillä oli pituutta 40cm joka oli minun makuuni ihan hieman liian pitkät.
Pidennykset saivat puolesta ja vastaan mielipiteitä ystäviltäni. Minullakin silloin tällöin vaihteli mielipide niistä. Hankalinta oli hiustenpesu ja se että nukkumaan piti mennä hiukset kiinni. Tosin mieheni letitti hiukseni todella usein iltaisin <3
Puolentoista vuoden päähän sijoittuvaa päätöstä en ole vielä tehnyt, mutta kokeilu todellakin liittyy siihen :)


 Alimmaiset kuvat liittyvät myöskin puolentoista vuoden kuluttua tapahtuvaan asiaan. Hamonen on puhdas heräte ostos jokin mieluinen sellainen. Tässä ollaan lähdössä syömään ja iltaa istumaan kaupungille. Mikäs sen parempi tilaisuus hieman tälläytyä :D
Niin nykyäänhan mulla on ihan lyhkäiset hiukset taas, etuhiukset ovat vain toiselta puolelta leukaan saakka pitkät. Värinä sama tumman ruskean ja mustan sekoitus. Oli ne tuossa välissä taas hetken violetitkin :D :D

2 kommenttia:

  1. Sopii sulle kyl pitkätkin.Mulla aina ollu pitkät tai no ei tietenkään vauvana mut muuten :D

    VastaaPoista
  2. Juu oli kyl alkuun melkoisen oudon tuntuiset ku tukkaa riitti ja riitti vaan (harjatessa varsinkin ku ei meinannu käden pituus enään riittä :D) Mutta aikansa kutakin kokeilua ja hauskaa oli niin kauan ku hyvänä pysyivät :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)