perjantai 27. marraskuuta 2015

Näkyvyyttä pimeisiin hetkiin... suuri kuva pläjäys heijastimista

Oon tässä syksyn aikana innostunut itse väsäämään heijastimia. Yhdistelin kokemuksiani korujen tekemisestä myös näiden tekemiseen. Idea ei todellakaan ole alunperin minun, mutta tein parhaani että korennot ja muutkin heijastimet omat "minun näköisiä" ja lisäilin näihin omia yksityiskohtia. Pääkallot ja kukat ovat sellaisia joita en ole muualla nähnyt ja ne olen keksinyt ihan itse :)
Kuvat puhukoot puolestaan, niistä varmaan näätte parhaiten kätteni jäljen.
Ja jos joku ny ihmettelee mihin ihmeeseen mä näin montaa heijastinta tarviin, niin sen osan mitä olen lahjoittanut ystävilleni ja mitä on jäänyt omaan käyttöön minulle ja perheellleni, niin en tarvitsekkaan :) Ovat siis myynnissä. Ja ovat muuallakin kuin täällä joten jos kiinnostuit niin laita viestiä niin keskustellaan asiasta paremmin ja mitä noista on vielä jäljellä :)
Heijastimet ovat kaikki hakaneula kiinnityksellä.







Alla olevat ovat siis myynnissä, sikäli mikäli eivät ole menneet jo kaupaksi. Kysymällä selviää paljon enemmän ;) Korennot 6€/kpl, pääkallot 5€/kpl ja kukat 4€/kpl + postikulut (tulee pieni määrä ihan 2.lk:n kirjeenä eli 1€ 50g saakka).
MYYTYJÄ: 2, 3, 6, 7, 8, 12 ja 13

MYYTYJÄ: 22 ja 23

MYYTYJÄ: 31. 33. 38 ja 39


2 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)