tiistai 24. marraskuuta 2015

Olohuoneeseen taulun maalaamista

Niin kun on kyse minusta voin jopa esitellä keskeneräistä tekelettä :D
Muuton jälkeen ollaan etsitty olkkariin sopivaa taulua, mutta sellaista ei vaan oo kävellyt vastaan. Joten niinpä otin itseäni niskasta kiinni ja päätin ryhtyä hommiin. Kuten kuvista tosiaan näkyy niin tää on vielä kesken. oon maalaillut tätä vain ja ainoastaan ulkona jossa on ollut tilaa pyöritellä kanvasta kunnolla pöydän päällä. Nyt alkaa ilmat olemaan jo hieman kylmähköjä joka tarkoittaa sitä että mun on kohta siirryttävä sisätiloihin. Noh, kaippa tuo mun pienen pienessä työhuoneessanikin onnistunee.
Maalaus on ihan akryylimaaleilla maalattu ja tulee olemaan valmiinakin ihan vain nelivärinen. Mustaa, valkoista ja kahta erisävyistä punaista. Hahmottelin kuvan ensin ihan lyijärillä kankaalle.
Kaksiosainen siksi että tämä taulu-/t tulee olemaan palkin molemmin puolin. Näätte sitten valmiista taulusta joskus kuvan seinällä :)






Ja kyllä, olen käyttänyt mallia, eli kukat on mukailtuja netistä löytämistäni vektori ruusuista. Myönnän ettei mun mielikuvitus ja taidot riitä ihan suoriltaan tuollaisia kankaalle saamaan :)
Pääasia kuitenkin on se, että taulu miellyttää minun ja mieheni silmää ja sopii myös sisustukseen.
Mitäpä mieltä olette? Vaikka se onkin vielä kesken :)

4 kommenttia:

  1. Wau miten upealta näyttää jo nyt ja oot taitava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nuo nököttää tuolla olkkarin lattialla vieläkin lähes samassa vaiheessa :D Ja siis oon aloittanut näiden maalamisen heinäkuun lopulla. No jospa nekin joskus valmistuis :)

      Poista
  2. Kivat taulut, sopii hyvin teidän sisustukseen, ainakin sen mukaan, mitä on täällä blogissa teidän taloa nähnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuntuu olevan vähän epätoivoinen projekti joka ei oo edistynyt niin hyvin kuin olisi voinut toivoa. Jotenkin toi joulukoristeiden tekeminen on vienyt kaiken ajan ny :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)