tiistai 3. marraskuuta 2015

Uusi koti osa 3

Vuorossa mun pienen pieni työhuoneeni, josta löytyy kaikki tarvittava :) Vaikkakin tosiaan hieman ahtaasti, mutta onhan siellä mun kaikki kynsiharrastukseen ja muihin tuunailuihin liittyvä sulassa sovussa.
Ja kun on kyseessä minä niin käytetty tavara on suosiossa. Tässä mun ensimmäinen löytö paikalliselta facekirppari sivulta. Ihan mun näköinen tapaus suorastaan :D Antaa muuten todella hyvän työskentely valon.

Salamalla

Ja iliman :D
Mun huoneeni tyhjänä. Mies meinas jotta seinät maalattaisiin erinvärisiksi, mutta sitähän mä en antanu tehdä :D Just täydellinen väri noin! No joo, oon kyllä kieltämättä vanhemmiten jotenkin hurahtanut taas tohon pinkkiin takaisin. Mutta eihän elämän liian vakavaa piä ollakkaan :D Mä niin sieluni silmin näin tän huoneen jo valmiina kun käytiin ekaa kertaa tätä kämppää katsomassa.

Ny ollaankin jo saatu kalusteet paikoilleen. Kirpparilta löysin just sopivan satiini pussilakana setin josta sitten ompelin työhuoneeseen verhot. Huoneessa on takapihalle antava ikkuna, josta voin samalla kun touhuan seurailla poikieni touhuamisia pihalla.

Vanhat tekemäni lakkahyllyt löysivät myös paikkansa huoneesta. Tosin enää yhtään uutta hyllyä sinne ei mahdu.

Pöytätilaa on ihan kivasti, 2 ikean ihan noita peruspöytiä joista tuli ns. kulmapöytä jonne mahtuu jos mahtuu mun tavarat levälleen. Tällä hetkellä pöytä on kaaoksen vallassa, koska siellä on jopa neljän eri projektin tavarat vieri vieressä... löytyy helmiä, maalia, kynsitarvikkeita ja kuumaliimapyssystä suodatinpapereihin. Tuunailuja jälleen useampia yhtäaikaa menossa :D


Cupcace kello oli ehdoton ostos tuonne huoneeseen. Se "kirjaimellisesti" loikkasi mun  ostoskärryyn kaupassa :D

Lähempää kuvaa lampussa katossa roikkumassa ja jopa valot päällä. On se vaan ihuna <3

Mitäpä muuta??? Niin joo pöydän alla oleva Helmeri on nykyään vaaleanpunainen. Mieheni sen pyynnöstäni maalasi sen väriseksi.
Voi se välillä pienikin olla sievää ja hyvä, eikö niin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)