maanantai 1. toukokuuta 2017

Blogi juttuja ja kiemuraista viivaa

Niin joo kerroin jo aikaisemmin toisesta blogistani. Sen kirjoittaminen on nyt saanut säännöllisen postaustahdin, niin kuin tämäkin blogi :) Kerta viikkoon pyrin moleenpiin suoltamaan uuden postauksen :)
Oon tyytyväinen siihen että sain eroteltua osa-alueita toisistaan joka on todellakin helpottanut postausten tekemistä ja voisi sanoa että jopa tasapainottanut mun elämäänikin.


Saa käydä tutustumassa tähänkin blogiin, vaikka täällä ei tosiaan nuita kynsi hommia näykkään, oikeestaan sitten ihan kaikkea muuta.
http://summanmaailma.blogspot.fi on linkki uuteen blogiini. Blogi löytyy myös facebookista omalla nimellään :)



Näistä tuli mun mielestä aikas bäheet. Harmi kun kuviin en saanut tuota pohjalla olevan liukuvärjäyksen kimallusta tallentumaan. Sillä lakat on ihan itsestäänkin todella kauniita. Lakkoina käytin Kone Helsingin/ Flormarin Miracle Colors lakkoja. Tyvestä lukien U15, U24 ja U09. Kokokynnen leima on XL-laatasta DRK-C ja leimattu Konadin valkoisella leimauslakalla. Päälimmäisenä tuttu ja turvallinen inm pikakuivattaja :)
Parissa ensimmäisessä kuvassa on muuten mun itse neulomani heijastin pipo alla :D Semmoisenkin oon tässä välissä ehtinyt pykäämään :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)