maanantai 29. toukokuuta 2017

Pirtsakat kevät kynnet

Heipä hei :) Viikko taas kulunut edellisestä postauksesta joten nakataampa uutta materiaalia netin ihmeelliseen maailmaan.
Keväisiä kynsiä, nää ei oo ees vanhat. Kolmisen viikkoa sitten tehdyt jos en väärin muista.

Alla liukuväri ja päällä leimausta. Leima levisi päällylakan takia jonkin verran, höh! Mutta toki osaan elää asian kanssa, ehkä... joo no nää oli kynsillä melko tarkkaan tasan viikon. Niin kuin aika usein nykyään mulla on lakkaukset. Sunnuntai on pyhitetty nykyään mulle ja mun kynsien laitolle :)
Oma aika ei haittaa, jaksaa sitten panostaa muihin sen jälkeen taas lopun aikaa.

Tällä viikolla olikin kynsihuollon aika jo. Nää kasvaa ihan mahotonta vauhtia!!! Peukalo, nimetön ja pikkurilli saivat kynsiin huomattavan lyhennyksen ja nyt alkaakin olemaan kynnet aikalailla yhtä pitkät jokaisessa sormessa. Oon tyytyväinen.









Niin ne neon värit vaan tuntuvat vuosi vuoden jälkeen aina yhtä kivoilta alku kesästä. Jossain vaiheessa kesää sitten tulee jo se kyllästyminen, mutta vielä tyksin.

Oon tosin jo kyllä katellut noita mun lakka hyllyjä sillä silmällä että löytäisin jotain sellaisia värejä kynsiin joita ei ihan heti niillä oo ollut. Vaikeeta sanon mä. Sillä jostain syystä mun muisti tuntuu olevan tämän aiheen kanssa kovin valikoiva. Ja toisaalta en haluu noita taas alkaa käymään järjestyksessäkään läpi, sillä niin kyllähän sen lakkaamisen pitäis jollain tavoin sykähdyttää eikä olla pakkopullaa vain siksi ettei väri tunnu just sillä hetkellä oikealta.

Mutta näihin mietteisiin jään ja palaan ens viikolla taas juttuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)