maanantai 22. toukokuuta 2017

Ralliruudut

Jahas taas vähän vanhempaa materiaalia, mutta toisaalta pian päästään jo kuviin jotka on n. muutaman kuukauden vanhoja :D
Niin siis nää on tehty mun miehen ehdotuksesta. Oiskohan jollain tavalla formulat vaikuttaneet aihe valintaan.
Alla on kolmella eri oranssilla lakatut kynnet ja päällä ihan vain mustalla leimaus.

Leimaukset ei näemmä oo menny ihan putkeen kuvien perusteella. Oisko nää nyt sitten semmaoiset kaukaa hyvän näköiset.
Muistan kyllä tykänneeni näistä ja olivatkin melkoisen pitkään kynsillä.

Leimaaminen on ollut kyllä kautta mun kynsilakkaus ajan yks lemppari koristelutavoista. ONhan noita laattojakin kertynyt melkoinen määrä. Jostain syystä vain nuo muutama laatta pyörii kuvioissa eniten, muut on semmoisia että niissä on yks tai kaks kivaa leimaa ja sen takia ei raaski niitä laittaa eteen päin... Onneks vielä ainakin laatikosta tila riittää :)






Onpan näissä kuvissa muuten lyhyet kynnet. Onneks oon ny saanu kivasti nää kasvamaan. Alkaa olemaan taas sellainen normaali olo. Vaan eipä nämäkään varmaan pitkinä pysyisi jossei olisi noita geelivahvistuksia.

Mutta siinäpä siis tällä erää viikon höpinät ja kynsikuvat. Ilmat on olleet taas kivat joten oon viihtynyt ulkona, tosin viime viikonloppuna poltin nahan oikeen kunnolla niin oon joutunu hengailemaan ny varjon puolella ja sisällä... plääh! Mutta kyllä tää taas tästä :)
Ensi viikkoon ja hei kommentoikaa vaan rohkeesti. Vastailen kyllä het kun vaan pääsen koneelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)