tiistai 1. elokuuta 2017

Häälomat on lomailtu ja oon taas takaisin

Niin lupailin postausta hääkynsistä ja tässäpä sitä nyt sitten tulee. Tuli vain yhdet, tai no kahdet kun harjoittelin toiset. Niistä sitten postaus myöhemmin. En tarvinnut oikeestaan toisia kun nämä kestivät niin hyvin sen vajaan viikon verran. Eivät olleet edes kärjistä kuluneet.
Lakkoina on käytetty Essie The girls are out ja Essence colour & go 105 part princess. Väliin laitoin nuo perhos/kiekura water decalsit.
Mun mielestä nää sopi oikein hyvin pukuun ja olivat ns. mun näköiset.







Ja sitten vähän muuten vilautusta mun hää lookista :D


Paluu arkeen on ollut suorastaan rankka... töihin palasin jo maanantaina, hiki hatussa oon sielläkin sitten saanut painaa hommia. eikä toi painostava lämpö ja kosteus yhtään paranna työfiiliksiä.

Mutta muuten arki on ollut ihanaa kaiken hää hässäkän jälkeen. Saanut jopa oikeesti muutaman päivän lomailla ja nukkua aamu viittä pidempään.

Kynsien kohtalo on ollut kova. Ihan nysät jälleen. Näitä häitä varten tein pariin otteeseen oman kynnen geelauksen ja toisella kerralla sain melkoisen kovat allergiset oireet, rakkoja sormenpäihin ja kynsien alle. Kutina oli välillä lähes sietämätön.
Joten tämän takia mulla ei sitten enään ikinä tulla näkemään geelauksia. Mun tekemiä ehkä ellen päätä sitten pistää noita kamoja myyntiin/poistoon. Se oli kivaa niin kauan kuin kesti. Pitää kuitenkin ajatella ny järjellä ja miettiä sitä olenko halukas saamaan oikeasti akrylaateille pahempaa allergiaa, herkistyminenkin jo riittää tässä tapauksessa.

Mutta joo, ei tuosta aiheesta sen enenpiä, lakkauksia ja koristeluja tullaan näkemään niin kuin ennenkin täällä blogissa :)

Käykäähän osallistumassa arvontaan!

6 kommenttia:

  1. Minä sitten niin tykkään violeteista asioista! Hienot on hääkynnet, ja morsian on kaunis. Siitäkin tykkään kovasti, että tehdään asiat omannäköisesti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Violetti taitaa olla mun tän hetken lemppari väri. Ollut kyllä monenmonta kertaa aiemminkin.
      Mä taidan olla vähän tämmöinen omantieni kulkija muodin ja monen muunkin asian suhteen. Ei se paha asia oo :D Onneks maailmaan mahtuu kaiken näköisiä tallaajia ;) Toisaalta parikin osoitusta on siitä nää mun molemmat blogit. En tarkoituksella yritäkkään tehdä niistä kenenkään muun näköisiä kuin oman itseni. Tietoisesti olen myös nyt jättäytynyt yhteistyöjutuista pois. Vaikka paljon hyvää niissäkin oli niin jotenkin mua vain ahdisti se että mun oli pakko jonkun tietyn ajan sisällä testata tuotteet ja mainostaa niitä. Tälleen omaan tahtiin ja omalla tavalla tää on mukavaa :)

      Poista
  2. Ihana mekko ja kauniina oot ollut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mekko jää jatkossakin käyttöön, en raaski siitä luopua ja onhan tuo ny ihan muuta kuin ne kermakakku unelmat, sellainen jota voi käyttää myöhemminkin :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)